Sarimmsi GezenTavuk_2 işte bu yüzden de çok heveslenmekte istemiyorum ama yarın arkadaşımın doğumuna gidicem o sırada kan veririm büyük ihtimalle bende yinede inşallah yanıltmaz diyim🥹
brcangi GezenTavuk_2  Banada bakarmısınız 🌸 İki ay önce kimyasal geçirdim adete 10 gün var geçen ay yaptım silik çıktı kimyasaldan kalan değer demişlerdi şimdi kafamı karıştırmasın diye o siliklik gitmiş mi diye tekrar yaptım böyle çıktı freely markası
GezenTavuk_2 brcangi Kuzum nasıl yorum yapacağımı bilemedim ama sanki kurma gibi duruyor kaç dakika sonra çıktı
brcangi GezenTavuk_2 5-6 dakika bile sürmedi diyebilirim ben bekledikten sonra attım buraya yani sabah 11 gibi yapmıştım
brcangi Dmrumrnns evet sabah yaptım geçen ay çok silik çıkmıştı kimyasaldan kalan değerdi şimdi o siliklik gitmiş mi diye bakim dedim böyle çıktı
brcangi Dmrumrnns iki kere regl oldum bende üstüne inşallah kalmamıştırda yeni gebeliktir testlerde güvenemiyoruz artık
brcangi GezenTavuk_2 saol bacım yarım ilk işim almak inşallah vardır yeni olduğu için öyle çıkıyordur 🥲
babyshark__ etkafa markanin adi daya doktormuydu neydi ya mor maketi Islak mendil paketi gibi bir paketti😂