Eldgrn Sarimmsi Hayali var ama bu marka yalancı pozitif ve kuruma çıkarıyor. İmkan varsa kan verin varsa test doğruysa kanda çıkacaktır
Sun10 Sarimmsi ben bu markayı hiç beğenmedim iki lere yaptım negatif 3. De adetim gecikince anca pozitif göründü erken hamilelik testi olmasına rağmen
Busraseyma Sarimmsi daha günün varmış rahat ol ben iki bebegimdede profoctor markadan öğrendim hatta ikinciyi önceki gün test yaptım dün kan verdim bugün pozitif ayrıca adetime 2 gün önce test yaptığımda negatif çıkmıştı
Sarimmsi 1begonya İlki geçen buraya attığım ortadaki dün en alt bu sabah yaptıgım. Kurumuş halleri bunlar bugün daha bi net ama yanlışsa diye güvenemiyorum yarın belki kan veririm inşallah yanıltmaz 🥹
sym_yc MaşaAllah çok güzel görünüyor bence var inşaAllah sağlıklı ilerler sağlıkla kucağınıza almak nasip olur ❤️
Sarimmsi Sun10 Ben şimdiki testlerin hiç birine güvenmiyorum da işte düşük betayı bile gösterdiğini biliyorum o yüzden bundan aldım bakalım kısmet artık doğruluğunu yanlışını görücez bir kaç güne :)
Busranur_mnts etkafa haftalığı kaç oluyor ben şuan uygulamada 3+3 olarak görünüyor 4+0ı beklesem mi yoksa 3+5de test yapsam mı kararsız kaldım
babyshark__ etkafa ya bende dün yaptım test bozuk çıktı Kan verdim negatif çıktı 5gun vardı dün bugün 4 gün kaldı gecikmeyi beklicem geçen sene kimyasal geçirdim onu 14le öğrenmiştim 2gun gecikmeyle