MihriiFb Ozlemokur canım kese görüntüsünden anlıyor isen banada bakar mısın 😍 Bebişin de hayırlı olsun bu arada 😙
Ozlemokur MihriiFb canım teşekkür ederim amin hepimizin inşallh 🙏anlamıyorum pek 😊kızlar yazıyo ya burda yuvarlaksa kız yassıysa erkek diye
Nurarslan Nurarslan MihriiFb benim 2kiz ve 1oglum.var.kizlarimin ultrason fotolari sizinkiyle ayni.kese icindeki sekil pürüzsuz yuvarlak.erkekte sekil daha bozuk oluyor.nezamn ogreneceksiniz cinsiyeti merak ettim ogrenince yazarsaniz sevinirim.Bu arada Allah gonlunuze gore versin.
Elwing6 Rabiaeser kese goruntunuz yuvarlakmiydi fasulye gibi mi benimkine benziyomuydu :)) sag soldan cok sanki kese bicimi etkili gibi
Elwing6 Deletedmom113 rüyalara inanmak gerek bende cok inaniyorum:) tebrik ederimm..guzeller guzeli kiziniz olsun insallah darisida bana :)
MihriiFb Nurarslan canım galiba sen haklsın 😄 valla gönlümde ki erkek ve hala erkek istiyorum ama doktor çok kesin olmamak ile beraber kiz dedi 😁 acaba senin gibi düşündüğü için mı 🙄 detaylı ultrasonu bekleyeceğim malesef kesinlik için 😓
Seerdaay Bir yerde gördüm annenin hamile kaldığı yaşla hamile kaldığı ayı topluyorsun çıkan sonuçtan 9 çıkarıyorsun sonuç tek ise erkek, çift ise kızmış 😀 %95 tutuyor yazmışlar
MihriiFb Seerdaay şuan ben yaptım 😄 bana kalsa ben 23 yaşındaydım hamile kaldığımda, yilbasi doğumluyum çünkü. Ona bakarsan kız ama hastane raporlarında yaşım 22 çünkü bir guncuk bile almıyorum seneden -😂😂 ona bakarsan erkek 😂 suan ben iptal 😂
Nurarslan MihriiFb hayirlisi olsun.birde kiz bebek genellikle karnin sol tarafinda hissedilir erkek sag tarafta.birde ben son 2 bebegimde de bu uygulamayi kullaniordum neler gordum burda artik biseyler uzmanlik gibi oldu😄