MihriiFb Seerdaay şuan ben yaptım 😄 bana kalsa ben 23 yaşındaydım hamile kaldığımda, yilbasi doğumluyum çünkü. Ona bakarsan kız ama hastane raporlarında yaşım 22 çünkü bir guncuk bile almıyorum seneden -😂😂 ona bakarsan erkek 😂 suan ben iptal 😂
Elwing6 Minik_Hanim ne kadar guzel tabiki saglikla gelsinler yeter ama gonlum kiz cok istiyor nedense erkek olacak gibi hissediyorum esim erkek istedigindendir :)))))
Minik_Hanim Elwing6 benim de gönlum hep kizdan yanaydı o yüzden hislerime hiç guvenemedim çünkü tarafliydi😶
Nurarslan MihriiFb hayirlisi olsun.birde kiz bebek genellikle karnin sol tarafinda hissedilir erkek sag tarafta.birde ben son 2 bebegimde de bu uygulamayi kullaniordum neler gordum burda artik biseyler uzmanlik gibi oldu😄