Elwing6 [url=https://hizliresim.com/0RrBBD][img]https://i.hizliresim.com/0RrBBD.png[/img][/url] Kese yuvarlaksa kizdir deniliyor burda sagda gozuken aaslinda solda olmus oluyormus solsa da erkek deniliyor asli var mi kizlar :) Ben hamile oldugumu bilmeden 2 gece once kiz bebek verildi elime ruyamda..esim erkek hissediyor ve cin takvimi erkek diyor :)
Deletedmom113 Elwing6 aynı şekilde çin takvimi erkek gösteriyo l.. erkek hissediyorum.. ve kiz bebek doğurdum rüyamda 😊 15 haftalığım yarin kontrolüm var . Ne dicek cok merak ediyirum.. saglikla gelsinler 💕
Tugbasss Elwing6 ben de rüyamda iki defa erkek bebeğimi gördüm ve erkek hissediyorum. Benim kesem fasulye şeklinde böyle yuvarlak değil ve benimde başı resimde sağda yani normalde solda. Çin takvimi de erkek diyor 🙈 Cuma günü öğreneceğim nasipse
Songlkaraduman Elwing6 bende rüyamda erkek emziriyordum erkek diye hissediyorum çevremdeki herkes de erkek diyor doktora önümüzdeki hafta içerisinde gideceğiz hayırlısı olur inşallah
melegiminannesi Rmk aynısı bendede var ben daha cinsiyetini öğrenmedim ama eşim erkek olsun diyo babasını 7 yasındayken kaybettigi icin oğlum olsun diyo 😥
Ozlemokur Benimde 2.hamileliğim Çin takvimi erkek gösteriyo 😊 hep erkek hissediyorum bir kızım var tabiki sağlıklı bir şekilde erkek olmasını istiyoruz 12+3üZ bizde doktorumuz bize ultrasondan sadece burun kemiği çıkıntısını gördüğünü söyledi ve gösterdi bize ... cinsiyet öğrenmek için de daha erken olduğunu belirtti 🤔merak içerisindeyiz ...
Tugbasss Ozlemokur ayyy ❤️ Bize de geçen hafta burnunu gösterdi. Allah bağışlasın bu arada peki kızınızda Çin takvimi tuttu mu
MihriiFb Ozlemokur canım kese görüntüsünden anlıyor isen banada bakar mısın 😍 Bebişin de hayırlı olsun bu arada 😙
Tugbasss Ozlemokur daha çok heyecanlandım 🥰 tabiki fark etmez ama merak ediyor insan tabi 😊 Cuma öğreneceğim inşallah gösterirse
Ozlemokur Tugbasss biz yeni dün gittik bakalım artık 10gün falan geçsin sonra gideriz muane olmaya belki o zaman net gösterir 😊
MihriiFb Elwing6 Öncelik le hayırlı olsun sizin dediğinize göre kiz oluyor:) bende yollasam bana da bakarmısınız? https://hizliresim.com/ZXnOm3
MihriiFb Arkadaşlar anlayan varsa yada doğru ise bu tez, benimkine de bakabilir mısınız sevabına 😍 https://hizliresim.com/ZXnOm3
Rabiaeser Elwing6 benimde ilk herseyim sola vurdu bel agrısı sola vurdu karın agrısı oldu hep soldan be bende kız bebek hissediyordum ama megersem paşam olacagını ögrendim çok şükür rabbime erkek kız fark etmiyor hayırlısı olsunda🥰😂
Elwing6 Rabiaeser kese goruntunuz yuvarlakmiydi fasulye gibi mi benimkine benziyomuydu :)) sag soldan cok sanki kese bicimi etkili gibi