Benim de sütüm yetmedi, emme reddini dibine kadar yaşadık. En sonunda pes ettim mamayla büyüttüm. O zamanlar kafama çok takmıştım ama şimdi bakıyorum 4 yaşında kızımla harika bir ilişkimiz var. Bağışıklığı da güçlü şükür 🙏🏻 bebek küçükken binbir türlü şey düşünüyoruz, anneliğin garip doğası işte. Hiç üzmeyin kendinizi. Soranlara da çocuğum hakkında her şeyin en iyisini annesi olarak ben bilirim diyebilirsiniz ☺️