Mervemth bebeğinizi sadece yediği ve içtiğiyle beslemezsiniz. Bebeğiniz sizin duygularınızla da beslenir . Ve bence en büyük bağışıklık güçlendirici annenin bebeğine verdiği sevgi, güvendir ❤️
Oğlum hiç mama yemedi.
İkizlerim hem mama hem meme olarak 6 ay büyüdü. Sonra memeyi bıraktılar. Canları sağ, sağlıklılar.
Üçüyle de harika bir ekibiz❤️