Üzmeyin kendinizi. Bebeğinizi koynunuza alarak mamasını verin, emzirmeden bir farkı yok. Ben kendim doğuştan mide rahatsızlığım sebebiyle hiç anne sütü emmemiş bir çocuğum ve anneme o kadar düşkünüm ki.. Hatta 3 kardeşiz annem ile arası en iyi olan, en iyi anlaşan benim. Bu işlerin emzirme ile süt ile hiçbir alakası yok inanın. Siz çocuğunuzu sevin, ona vakit ayırın, onun yanında olun asıl önemli olan bunlar. 🌸