38+ 3 benimde yorulunca kasıkta regl ağrısı oluyor sonra geçiyor. Birde karnımın sol altında sanki bağlarım geriliyor gibi bı sizi oluyor kanala mi girdi acaba pek baskı yok henüz kasıkta. Karnım da düşmedi henüz gözle görülür en azından . İlk olunca ne olacağını da bilmiyorum ki . Ayaklarını kaburgamda hissediyorum hala.Kanala ne zaman giriyorlar acaba