Kubra-6619 valla son dk kanala giren de var 35 haftada giren de var bu bebekleri anlamak zor canım herkesinki farklı oluyormuş ben de en son 36. Haftanın başında gittigimde daha kanalda değildi sancı da yoktu ama şimdi tekmeler artık kaburgama gelmiyor biraz boşluk var göğsümün altında umut ediyorum inşallah inmiştir diye persembe günü gideceğim ben de 🙈