Ceiydda zynpknt vallahi ben de diyorum yavrum sıkışmadın mi çık gel ama yok adam takmıyor beni shhzhaahh😅
Ceiydda bravo61 hahshshhx ayy ama sinirliyken ters günündeyken insan cinnet gecircek gibi oluyor o hareketleri görünce ben de de aynısı 😅😅
Sunss Ceiydda evet ayakta kalıp bir şeyler yapınca hiç dayanamıyorum artık hemen belime ağrı giriyor bu yorulunca oluyor. gece çok hafif bel ağrısı oluyor bir de adet olurkenkine benziyor o da tek belirti bu bende
Ceiydda Sunss aynen öyle devamı gelmeyen bir adet ağrısı gibi oluyor yorulunca yani düzenli gelmiyor hep var 1 2 saat mesela sonra uyuyorum veya dinleniyorum uyaninca hiçbir şey yok çok iyiyim 😅
Sunss Ceiydda sağlıkla kolaylıkla gelsinler 🌸 belirsiz bir süreç olması garip hissettiriyor hemen her şey olabilir ☺️ yaklaşık 10 gündür ellerimi kollarımı çok uyuşuyor parmaklarımı hissetmiyorum resmen son ay çok zormuş 🥹
Ceiydda Sunss evet canım ödemden eller ayaklar ağrı yapıyor ben de gece tuvalete kalkınca ayağımın üzerinde zor duruyorum o kadar ağrıyor ki basınca 🥲 Allah yardımcımız olsun bir avazda kurtulalım inşallah 💖🙏
Elifff2112 Ceiydda bel agrim ve alttan baskı hissi haricinde bir şey hissetmiyorum açıkçası inşallah guzel kolay bir dogumu olur hepimizin
Yesimezgi Biranda olacak gibi hissediyorum ben🥹inşallah hepimizin gönlüne göre sağlıkla olsun doğumlarımız 🌸🥰
Annesininbitanesi Ceiydda 38+3 la bizde beklemedeyiz kızımı 38+2 de doğmştum ama oğlumun daha gelmeye niyeti yok erkekler kızlara göre daha geç doğuyor diyorlar öyle olacak sanırım bizimde 🤭
Annesininbitanesi Ceiydda ondaykan hiç belirtim yoktu suyum gelmişti zaten sadece sancım gelmedi hiç suni sancı vermişlerdi kendi sancım olmayınca ama bunda çok ağrım oluyor kendi sancım gelir inşallah diye bekliyorum