Ceiydda Kızlar bu boğa burcu bebekleri rahatına o kadar düşkün ki doğmaya niyetleri yok gibi duruyor sizde durumlar nasıl var mı sancılar belirtiler 😅
1Anneadayiiii Ceiydda sezaryen olacağım cumartesi 37+3 haftalığız bizde mecbur gelecek o bebek 😂 bende boğa burcuyum bu arada kendimden bi tane daha olması fikri beni hem mutlu ediyo hem tedirgin 🙄😂
Elifff2112 Ceiydda bende bugün 39 haftalık oldum kontrolüm vardı sancim cikti biraz 2 cm açıklığım da var bugünlü yarınlı dogar dedi doktor bakalim merdiven inip cikip yürüyüş yapıcam bir açılmam ilerlesin diye
bravo61 Ceiydda ayy kocam boğa burcu gerçekten sakin ve rahat bir insan 100 yaşını görür benim koca öyle rahat maşallah 😂 Ama bence iyi bir şey sakin ve rahat olmak
Ceiydda 1Anneadayiiii hahaha😅 ay sağlıcakla kavuşun tam 38+0 da geliyor demek bakalım ben de 37+3 üm bizimkisi ne zaman gelecek biz normal dogum bekliyoruz 😁
Kur 1Anneadayiiii canım 37. Haftada gelişimi tamamlanıyor mu bebeğin doktor ne dedi bana da 37-38 de alırız dedi de emin olamadım
Sedset 38+5 ama katılıyorum hiç gelmek için bir çabası yok 😢yarın kontrol var göreceğiz bakalım ey mi yaman kızım mı yaman 😂😂😂
1Anneadayiiii Ceiydda ayy sezeryan olup günün gelene kadar stres normali bekleyip her an gelebilir hissi 😂 hepsi zor gerçekten sağlıkla kavuşalım bebişkolarımıza inşallah 🥰
Sunss Elifff2112 belirti hissediyor musunuz bende 39+1 im bir şey hissetmiyorum perşembe kontrolüm var
Ceiydda bravo61 bence de her ne kadar tezcanli biri olarak öyle kişilere tahammül edemeswm de bazen de özeniyorum keşke öyle olsaydım her şeyi dert ediniyorum diyorum 😁 en iyisini yapıyorlar hepimizin gideceği yer aynı 🥲
bravo61 Ceiydda kesinlikle birşey yapınca sakinliği beni çıldırtıyor ama sonra aklıma gelince çok gülüyorum.😂😂 60 yaşındaymış gibi hareketleri felan beni sinir krizlerinden gülme krizlerine sokuyor😅😅
Ceiydda Elifff2112 ya ilk doğuma rağmen 2 cm açılma ile beklemek çok iyi bence canım kolay bir doğum olur insallahhh şu an sancılarını hissediyor musun nasılsın
Ceiydda Yesimezgi off 41 nedir yaa inşallah yarın sancı açıklık ne varsa artık hepsi ilerlemiştirrr de bebiş doğmaya hazirdır🙏💖
Ceiydda zynpknt vallahi ben de diyorum yavrum sıkışmadın mi çık gel ama yok adam takmıyor beni shhzhaahh😅
Ceiydda bravo61 hahshshhx ayy ama sinirliyken ters günündeyken insan cinnet gecircek gibi oluyor o hareketleri görünce ben de de aynısı 😅😅
Elifff2112 Ceiydda bel agrim ve alttan baskı hissi haricinde bir şey hissetmiyorum açıkçası inşallah guzel kolay bir dogumu olur hepimizin