S-e-g eğer kimyasal geçiriyorsanız yarına kalmaz zaten gibi. Çünkü awox bu kadar silikse beta 5 civarıdır. Yanlış anlamayın sizi endişelendirmek istemedim. Sadece diğer test çok net olunca kimyasal gebelik geldi aklıma. Umarım en yakın zamanda sağlıklı şekilde gebe kalırsınız 🌸