Evet canım böyle şeyler yaşayan çok kişi var maalesef bazen kimyasal gebelik olabiliyor yani döllenme oluyor ama rahme tam yerleşemeden düşük gerçekleşiyor ve bu da testlerde bazen pozitif görünüp sonra negatife dönmesine sebep olabiliyor moralini bozma vücudun bu süreci yaşayıp atlatabiliyor demek dinlen kendine iyi bak ve istersen bir doktora da görün içini rahatlatır yakında güzel haberlerin olur inşallah