Ftrhn S-e-g kimyasal olabiliyor canım. Ben de yaşadım bunu sonra da adet oldum. Test yapmasanız belki de hiç anlamicaksınız
nurssmom Ftrhn iki çizgi olan testi (4le5i) aynı idrarla yapmıştı hanfendi test bozuk çıkmış kimyasal olsa aynı gün iki pozitif olurdu
S-e-g nurssmom aynı idrarla yaptığım 4-5 değil onları eklemedim bunlar net olan testten sonraki negatifler
Ftrhn S-e-g 3 veya 4 gün sonrw canım. Testleriö silikleşmeye başlamıştı zaten öyle anladım. Kan değerimde düşmüştü
nurssmom S-e-g bu test bozukmuş yani boşu boşuna sizi ümitlendirdi ama bazen böyle şeyler olabiliyor. 3 4 ay önce başıma geldi yaptığım 2 test hemen pozitif verdi eşimle dedik bu sefer gerçekten oldu falan ama maalesef o ay hamile değildim
Hizliveofkeli Üçüncü fotoğraftaki çok net. Böyle yalancı pozitif olur mu bilmiyorum hiç görmedim ben. 3.test ve Awox arasında zaman var mı? Bence siz kimyasal gebelik geçirdiniz.
Hizliveofkeli S-e-g bence bugün falan adet olursunuz. Yani o duratest markayı hiç kullanmadım bilmiyorum ama öyle bi yalancı görmedim hiç burda çok net. Awoxta da çok ince bir çizgi var gibi geldi bana.
Hizliveofkeli S-e-g ben kimyasal geçirdiğinde betam 4e düştü ondan sonra akşamında adet oldum. Beta düşüyor sonra adet oluyorsunuz. Siz kan verecek misiniz?