S-e-g Kızlar 1 haftadır birsürü test yaptım başta silk çizgiler vardı sonra net çıkan testim oldu ama şimdi negatif hepsi moralim çok bozuldu başına gelen var mı
Ftrhn S-e-g kimyasal olabiliyor canım. Ben de yaşadım bunu sonra da adet oldum. Test yapmasanız belki de hiç anlamicaksınız
GezenTavuk_2 S-e-g Awox da çizgi yok kuzum sen sanırım öyle görüyorsun ama testin normal hali o🥰 inşallah bebiş seninledir 🥹
S-e-g Mariam1 ilk ikili olanı hatırlamıyorum net çıkan vula life sonrakiler Artımed en son attığımda Awox
Mariam1 S-e-g çok tuhaf üsteki marka canm bilmiyorum ama tekrar awox dene bana artmedit çubuk varia o doğru gosterdi