Deryayurt Gokcenur_3131 pazar günü 369du ama iki günde az degilmi ya 700-800 arası çıkar diye düşünüyordum ben iyimi canım sence gercekten
Busranur_mnts Deryayurt en az % 60 diyorlar yine iyi yükselmiş gibi biraz daha takip et istersen dokrota da sor
brcn_yenky52 Deryayurt gayet iyi yükselmiş iki günde sen stres yapma doktorunuzda öyle diyecektir inşallah kalbinize göre olur ❤️
Belisss06 Deryayurt işte beta yüksekligi her zaman gebelik değildir. Kanser de olabilir daha adetine var falan
Belisss06 Gokcenur_3131 benim pazar ki değer ,24 daha o zaman 8 gün vardı reglime. Bu laflar çok saçma yani
Deryayurt brcn_yenky52 coook teşekkür ediyorum içimi rahatlattı iz ogelden sonra doktorada gostericem 🥰
Gokcenur_3131 Belisss06 herkesin aynı değerde öğrenmesi mümkün değil ya herkesin bünyesi vücudu aynı deyil sende bu değer çıkmış bende başka çıkar