Deryayurt Eslem2112 doktor gayet güzel dedi Perşembe gel ultrasonla bakalım keseye dedi çok şükür canım
Gokcenur_3131 Deryayurt moralini yüksek tut ve sitres yapma bende 8 mayısta gidiceğiz şuanda 5+3 haftalık olduk
Deryayurt Gokcenur_3131 haklısın evet stres yapmicam diyorum sonra kuruyorum biseyler kafamda 🙂 maşallah sende gittiğinde güzel haberler alırsın inşallah canim
Deryayurt brcn_yenky52 malesef dün kürtaj oldum 😔 gebelik kesesi sezeryan kesiginin altına yerleşmiş burada gelişemez dediler sonlandırıldı
brcn_yenky52 Deryayurt uzmek istememiştim özür dilerim canım çok üzüldüm ama sen kalbimi bozma Rabbim kalbine göre versinn inşallah ❤️