Deryayurt Kızlar pazar günü beta hcg 369du. Az önce kan verdim inşallah yine sağlıklı bir artış olmuştur dualarınızı bekliyorum. Ben isteyen dileyen herkeze dua ediyorum Rabbim evlat isteyen herkeze salih ve Saliha evlatlar nasip etsin inşallah ☺️🤲
babyylve_ Deryayurt test yaptınız mı belirginliğini merak ettim bu degerde Hayırlı olsun güzel artmış
Deryayurt Meral_63 adet olmam gereken günde test yapmıştım pozitifti ertesi gün yani 1 gün gecikmeyle kan vermiştim 144 çıkmıştı iki gün sonra 369 oldu
mardine474 Neden sürekli kan veriyorsunuz bu süreçte bıraz sabırlı olmak metal acıdan daha ıyı cubku gerçekten İnsan cok yoruluyor. Bende suan beklemedeyim evde test yaptım ama henüz doktora gıtmedım olabildiğince sakın sabırlı kalmaya calışıyorum.
Deryayurt mardine474 hemen size nedenini söyleyeyim çünkü 2 yıl önce 6 çıkan beta hcg sonucunu umursamayip 3 hafta sonrada sancıyla acil dış gebelik ameliyatına alınıp sol tüpüm alındigi için yani bir sıkıntı varsa erkenden müdahale edilebilmesi icin
Belisss06 Deryayurt inşallah saglikla artmıştır bende bugün verdim ikinci kanı sağlık ocagin da akşam çıkar dedi. Ebe o kadar saçma şeyler söyledi ki şok oldum
mardine474 Deryayurt cok gecmış olsun sürecin daha az ilerlemesinden bahsetmeye çalışmıştım Tabii herkesin yaşadığı şey farklı oluyor kusura bakma sadece öyle sordum. Bende diş gebelık gecırdım o süreçten gectım 2 gune bır kan veriyordum.
Belisss06 Deryayurt işte beta yüksekligi her zaman gebelik değildir. Kanser de olabilir daha adetine var falan
Deryayurt deletedmom43191 valla doktor öğleden sonra gel sonuç için dedi bende kanı verip eve geldim e nabizdan bakıyorum sürekli ama hala çıkmadı