h_h_momss 1kopek1bebek ya ben bu hıçkırık olayını fark edemiyorum 32 haftalığım, nasıl birşey oluyor hıçkırdıklarında
Goktug_Alparslan h_h_momss saniyede bi karnın seğriyor böyle pıt pıt kalp atışı gibi düzenli şekilde 3-5 dk falan sürüyor
1kopek1bebek h_h_momss bence farketmemek imkansız. Sizede olsa kesin anlarsınız. Çok ritmik karnım pıt pıt atıyo kalp atışı gibi. Her bebekte olmuyor heralde arkadaşımda hiç olmamış.
h_h_momss Goktug_Alparslan kaç kilo aldınız acaba benimkide ikiz 32+1 deyim 11 kilo almışım,bu haftalardan sonra daha da şişiyoruz bence
Goktug_Alparslan h_h_momss 11 kilomu çok iyiymiş. Ben baştan beri hiç mide bulantısı yaşamadığım için ilk zamanlar çok aldım. 23 kilo aldım 31+4teyim 😞 Ama olsun verilir ya takmıyorum hiç normalde kilo verebilen bi insanım kendime hakim olabilirim
Busra14_ Goktug_Alparslan 34+2 deyim 38 e kadar dayanmak istiyorum :) ağrılarım başladı yavaş yavaş korkularimda başladı tabi :)
h_h_momss Busra14_ sizde de gece uykuda gerindiğiniz zaman karında sertlik oluyor mu sanki bir yerde toplanmış gibi özellikle göbek deliği civarında
Goktug_Alparslan Busra14_ Ne tür ağrılar acaba ya. Bazen benimde bebekler öne geliyor sanki aşırı baskı yapıyor. Çişim gelmiş gibi yürüyemiyorum. Ağrı ne tür bi ağrı oluyor
h_h_momss Aaabbbsssddff amin inşallah küvez sürecimiz olmaz, benimkide bayram civarında, sezeryanla olacak ama ya Bir doğum belirtisi yaşarsam erken olmak zorunda kalırsak bayramda bu nasıl olacak vesaire ben de düşünüyorum
Aaabbbsssddff h_h_momss evet bende kontrole gidene kadar çok tedirgin olmuştum ama doktorum rahat ol 36 37 leri görmek istiyoruz falan dedi istiyoruz ama bebekler ister mi bilemiyorum hep olumlu düşünmeye çalışıyorum artık
DuruDefne_mommy Goktug_Alparslan ayy çok merak ederek soruyorum öncelikle ilk gebeliğiniz mi?Hep ikiz hamileliği merak etmişimdir nasıl bi duygu aynı anda iki tane bebek taşımak karnınız normal hamileliğin iki katı falan mı oluyor sonuçta iki tane bebek biz bi taneyi zor taşıyoruz 😊
Goktug_Alparslan DuruDefne_mommy İlk gebeliğim 🙂 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Doktorum iki kese görüyorum diyince heyecandan bayılacaktım. Hamile olana kadar çift tek ayrımını bile bilmiyordum yani 😅 Neyse belli bi haftaya kadar anlamıyorsun ama mesela şuan 31 haftalığım ama dışarıdan 9 aylık gibiyim sen düşün 😅
Goktug_Alparslan h_h_momss Ayy benimde o şekilde oluyor.Bide bazen dönerken rahmimin altı çok fena bıçak saplanıyor gibi oluyor 2-3 dk bekleyip öyle dönüyorum. Ani şekilde oluyor geçiyor ama
_damlaa Goktug_Alparslan Teşekkürler eşim kıza İdil ismini koymak istiyor ama erkeği daha netleştirmedik
h_h_momss Goktug_Alparslan aynen verirsiniz ,bebişlerin temposu bizi zayıflatır bence, bende de bulantı çok oldu 14. Haftaya kadar
Ozgeggul96 Goktug_Alparslan merhaba bende 7. Haftama giricem ikizlerim ile çok tiksinme mide yanması yorgunlugum var 55 kg ile hamile kalıp 52 ye düştüm 🤭
Goktug_Alparslan Ozgeggul96 Yolun daha çok başındasın canım şimdiden rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Tek yumurtamı çift yumurta mı 🐣🐣
Busra14_ Goktug_Alparslan Adet sancısı gibi ilk önce belimden vuruyor sonra karnıma doğru geçiyor. Ben zaten artık yuruyemiyorum çünkü alt tarafımda bir baski var ve asla geçmiyor
h_h_momss Goktug_Alparslan bu bende de oluyor mesaneye çok baskı oluyor gibi ,hareket edesim bile gelmiyor
DuruDefne_mommy Goktug_Alparslan Allah yardimcin olsun bacım ben şuan 10 haftaligim tek olduğu halde bile daha 4 aylık gibi duruyorum seni düşünemiyorum bile 😀😀şaka bir yana da Allah doğum kolaylığı versin yardım etsin
Deleted33000 1kopek1bebek evet canım baya verdim az kaldı doğuma da ama bu günlerde pek iştahım yok bulantilar geri geliyor gibi ben yine kilo vermeyim de çok almam mümkün değil gibi