Goktug_Alparslan 31+4 teyim kızlar. Ama tabiki ikiz olduğu için 59 gün kalmadı daha az kaldı. Bu haftaya kadar sorunsuz gelen ikiz anneleri var mı ? Doğum belirtisi yok şuan şükür ama çok korkuyorum karnım çok büyüdü 😬
Deleted33000 Goktug_Alparslan benim de son 59 ama benim bebiş ikiz değil tek beni gören doğuracak sanıyor moralim bozuluyor açıkçası önceki iki çocukta bu kadar sismemistim bunda yuvarlaniyorum resmen bide bacaklarımda varis çıktı ağrılardan duramıyorum sağlıkla ve kolaylıkla doğsun inşallah miniklerimiz
_damlaa Goktug_Alparslan sağlıkla kucağınıza alirsiniz insallh bende ikiz annesiyim uygulma doguma 99 gün gösteriyor ☺️
1kopek1bebek Goktug_Alparslan maşallah maşallahhh aman biraz daha beklesin bebişlerrr az daha sabretsinlerr benimde 59 gün kaldı ama bende bi tane var 😂 17 kilo aldım karaya oturmuş gemi gibiyim 🫣😂 çok nadir regl sancısı gibi sancılarım oluyo ama tırt yani ben ne acılar çektimm regl iken kendi kendime iğne yaptım😂 o yüzden bazıları sancıları hissetmiyormuş ya acaba onlardan mı olucam doğururken anlamazsam ne yaparım diye kendimi yiyorum😂 ilk bebem olucağı içinde aşırı heyecanlıyım. Dün ilk defa hıçkırık tuttu bizim kızı. Ben bir ağlaaa bir ağlaa 🥹
Aaabbbsssddff Goktug_Alparslan bizimde 53 günümüz kaldı bende günler azaldıkça strese giriyorum bide doğumun bayrama gelme ihtimali de beni tedirgin ediyor ama tabi önemli olan sağlıklı olmaları küveze girmeden eve beraber dönebilmemiz
Goktug_Alparslan Deleted33000 Ayy amiin çok stres yapıyorum doğum yaklaştıkça düşünmekten uykularım kaçıyor normal mii 🥲
Deleted33000 Goktug_Alparslan benimki ilk ikisi de normal dogumdu buda öyle olacak inşallah seninki normal mi bazı doktorlar ikizleri de normalmdogum yaptirabiliyor ya
Goktug_Alparslan Deleted33000 Ya benim normal olmayacak çünkü detaylı organ taramasında birinin kalbinde hafif aort daralması var dendi. Bu haftalarda iyice evhamlandım çocuk kardiyolojisi olan bi hastaneye geçicem. Doktorumda değişecek bide bunun stresi çok var 🙄
Deleted33000 Goktug_Alparslan yaa Allah şifa versin canım sonradan doktor değişimi de insanı strese sokar
Deleted33000 1kopek1bebek 17kiloyu nasıl aldın kız sen bende çok regl ağrısı çekiyordum ama doğum sancısını anlıyor insan gerçi ben ilk dogumumda doğum sancısı olacağını bilmeden evde kaç saat sancı çektim sanıyordum ki doktorun söylediği günde doğacak saf saf bekledim sabaha kadar
Goktug_Alparslan 1kopek1bebek Bende çok kilo aldım. Karnım harita gibi oldu 😂 Ama olsun bebişlerimiz için değer 🥲🤣
h_h_momss 1kopek1bebek ya ben bu hıçkırık olayını fark edemiyorum 32 haftalığım, nasıl birşey oluyor hıçkırdıklarında
1kopek1bebek Deleted33000 😂 yaaa zor işmiş annelik vallahi. Hakkatende cennet ayaklarının altındaymış yani 😂 sigarayı bırakmak için çok uğraştım zaten ilk on kiloyu ilk üç ayda çoktan almıştım ve 4 ay sabah akşam midem bulandı düşünün 😵💫 ağlaya ağlaya yedim. 😂 bayadır ayda bir kilo ile devam ediyorum çok şükür ama tabi olan oldu allahtan yola 50 kilo ile başlamıştım 😂
h_h_momss Goktug_Alparslan kaç kilo aldınız acaba benimkide ikiz 32+1 deyim 11 kilo almışım,bu haftalardan sonra daha da şişiyoruz bence
Goktug_Alparslan Aaabbbsssddff Benimde en çok kafama taktığım olay bu ya tam bayrama denk gelmesi çok kötü 🙁
h_h_momss Aaabbbsssddff amin inşallah küvez sürecimiz olmaz, benimkide bayram civarında, sezeryanla olacak ama ya Bir doğum belirtisi yaşarsam erken olmak zorunda kalırsak bayramda bu nasıl olacak vesaire ben de düşünüyorum
Deleted33000 1kopek1bebek ha 50 kilo ile başlaman iyi ama bulantı ile de iyi yiyebilmissin sen sigarayı bıraktığın için de birden kilo almış olabilirsin ben ilk 4 ay 6kilo verdim kusmaktan
1kopek1bebek Deleted33000 aaa bayaa vermişsin 😵💫 neyse bitiriyoruz çok şükür bakalım kaçla doğuma gidicez +22 veriyorum kendime 😂
Deleted33000 1kopek1bebek evet canım baya verdim az kaldı doğuma da ama bu günlerde pek iştahım yok bulantilar geri geliyor gibi ben yine kilo vermeyim de çok almam mümkün değil gibi
Goktug_Alparslan _damlaa Oyy maşallah Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. İsim düşündünüz mü 🙂
Aaabbbsssddff Goktug_Alparslan doktorum geçen kontrolde onu ayarlarız demişti içimi rahatlartı ama ikiz gebelik sonuçta hiç belli olmaz
_damlaa Goktug_Alparslan Teşekkürler eşim kıza İdil ismini koymak istiyor ama erkeği daha netleştirmedik