Esrayusuf adını hatırlamıyorum tatlım yuvarlak bi kaptı iki renkti o bitince hasta olacaksın sonra kontrole gel dedi doktor aynen öyle oldu ilaç bitti hasta oldum hastalık bitti doktora gittim tekrar muayene edildim
O ilaç Doğumdan sonra da veriliyormuş sanırım öyle demişti çevremdekiler