Annesininoglusu Tirtir5 ben 8 haftalıkken kürtaj oldum, kese büyüyor ama bebek 6 haftalıkken gelişimi durmuş yolk da vardı ancak kalp atışı duyamadık. Doktor her ihtimale karşı bir hafta daha bekletti ama sonuç aynıydı, kürtaj oldum.
Tirtir5 Annesininoglusu aynı benimki gibi canım olsun artık bundan sobrakine bakıcam senin varmı peki suan hamilemisin
Annesininoglusu Tirtir5 evet çok şükür hamileyim, Doğuma az kaldı hayırlısıyla 🙏🏼 Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼