Tirtir5 ben de ilk gebeliğim de 8 haftalıkken kalp atışı olmadığından kürtaj oldum
Kürtajdan korkma özelde olacaksın madem hiçbirisi hissetmiyorsun bayıltıyorlar uyandığında herşey normal hafif bir adet sancısı gibi sancın oluyor o kadar 40 gün ilaç kullandım sonra doktor hamile kalmama izin verdi ve hemen kaldım Allah sanada ikinciyi hemen nasip etsin inşallah içini ferah tut belki de bebeğin dünyaya gelse sağlıklı olmayacaktı öyle düşün ben hep öyle düşündüm