Tirtir5 canım ben kürtajımı özel hastanede oldum ilk gebeliğimdi aneztesi altında yaptım çok şükür güzel geçti ben neden hemen kürtaj oldum dersen bir defa kalp atışını duydum oda zayıftı sayılmıyordu doktor Yen'i dedi o zaman 6 haftalık görünüyordu ama olması gereken 9 haftalık neyse iki hafta geçti ama ben hissettim bebeğin öldüğünü çok garip ki gittin doktor kalp atışı Yok dedi hiç şaşırmadım 6+1 günlükte kalmış Hale'n sonra renkli ultrasyon istedi kesin tanı için oda bana ex fetus raporunu verdi ve bebeğim önceki ultrasyon kağıdına baktığımda küçülmüş baya sonra kürtaj olacağım dedim yatış işlemlerini yaptırdım laboratuvara gittim kan verdim oradan aneztezi doktoruna gittim bir kaç soru sordu sonra tarih aldım ertesi gün hastaneye gittim bana alttan rahim içine ilaç koydular kanama başlasın diye benim hiç kanamam olmadı kese etrafındada kanama yoktu yarım saat sonra sancım başladı ve o sancı Doğum sancısıymış doktoröyle dedi ondan sonra korktum çok ağladım kanama başlamadan ameliyata girdim doktorum geldi aneztezi doktoru geldi sohbet ederken aneztesi verdi önce başım döndü duvarlar üstüme geldi sonrasını hatırlamıyorum Zaten çatala yatırıyorlar ama aneztesi altında hiç birşey anlamıyorsun 15 dk bile sürmemiş işlem beni odaya aldılar sonra uyandırdılar kanamam vardı iki saat ayağa kalkılmayacak lavoboya bile bırakmadılar kap veriyorlar ona idrarını yapıyorsun ve kürtaj sonrası çok tuvaletin geliyor 5 dk bir yAni Allah razı olsun eşim vardı o hep ilgilendi Şen'de eşinle git inş gerek kalmaz ama aklında olsun kayınvalide anne falan olsada eşinde rahat edersin aynı adet sancısı gibi sancım oldu ertesi güne kadar ve adet gibi kanamam oldu normal iki gün ondan sonra 3 gün kahve lekelenmem oldu oda bir kaç damla toplam 5 gün sürdü ve kontrole gittim çok iyi herşey doktorum çok güzel geçirmiş işlemi bu demek oluyor. Ben kaç kişiden duydum 40 güne kadar kanama sürüyor doktora dedim bu kadar sürdü az yani doktor dedi işlemin güzel sorunsuz geçtiğini gösterir çok şükür atlattık ilk iki veya üç hafta çok zor geçebilir psikolojik olarak ama bu sende biter ayakta durmaya çalışman lazım dik olman lazım ben kimsenin yanında ağlamadım üzülmedim sadece yalnızken ve eşimleyken ve asla Allahım neden demedim dediğim Allahım sen büyüksün sen aratma tekrar sağlıklı şekilde ver dedim Şen'de inş gerek kalmaz kalpten istiyorum yaşamış bir insan olarak...