Ahsenaysun Hiç canını sıkma canım ben ilk hamileliğimde de çift basamaklı rakamla öğrenmiştim 6 gün gecikmem vardı Şu an ikinciyi bugün öğrendim 179 5 + 4 Benimki de Geç döllenme diye sayılıyor Ben hep geç dölleniyorum o yüzden bir hafta geriden diye düşün zaten ultrason net haftayı sana söyler sadece iki günde bir kan ver Ben de öyle yapacağım