Deryayurt Uygulamaya göre 4+5 gözüküyor var mı bu haftada olanlar nasılsınız nasıl gidiyor muayene oldunuz mu arkadaşlar
minigimleseruven Deryayurt ben 4+3 ken keseyi gormustum :) 6+6 da bebeği ve kalp atışını duyduk . Şimdi 7+2 yiz çok heyecanlı zamanlar ya 🥹 zaman asla geçmek bilmiyor
Deryayurt minigimleseruven maşallah darısı başımıza inşallah 😘 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️ 4+3 de keseyi gördüğünde beta değerin kaçtı acaba canım
brcn_yenky52 minigimleseruven ayy bende +3te keseyi gördüm ve 7+1im yarın kalp atışlarını duymaya gideceğim Allah’ın izniyle inşallah sağ Salim duyarım ❤️🥹
Mucize0 minigimleseruven 4+5 deyim sadece kese gördüm yolksac yoktu çok korkuyorum normal mi sizce yolksac gözükmeli miydi
Busranur_mnts ben klomen kullandım takvime göre 3+0 testi 4+0da yapmayı düşünüyorum sen ne zaman yaptın net çizgi göründü mü
Deryayurt Busranur_mnts ben adet olmam gereken günde yaptım bu şekilde çıkmıştı canım 1 Mayıs’ta yaptım yani
Busranur_mnts benim bir düşüğüm var o zaman 5+0 da kaset böyle çıkmıştı erken testte netti kan 800 çıkmıştı şimdi yine klomen kullandım daha erken öğrenmip 5 haftalıkta doktora gitmek istiyorum şimdiden randevu aldım hayırlısı bakalım
Deryayurt minigimleseruven anladım canım cok teşekkür ederim inşallah bende en kısa zamanda bebisimi gorebilirim ☺️♥️
Laydyg Deryayurt ayın 2 sinde gittim görünmedi daha çok küçük olduğu için yeni dedi rahim duvarında kalınlaşma var güzel dedi. Pazartesi gel büyük ihtimal kese görünür dedi ben cuma gidicem doktora cuma günü 5+1 günlük oluyo
Deryayurt Laydyg bende cuma günü gitmiştim ogün ultrasonda bişey gözükmedi benimde. Beta değerin kaç senin kan takibi yaptın mı artış oldumu