Deryayurt Laydyg doktor değere güzel artmış dedi canım Perşembe yada cuma ultrasonla bakalım dedi yarın gidicem nasipse inşallah ultrsonda gorurum
Bestebasak Pcos olduğum için net zamanı bilemiyorum sanırım bu hafta 4 doktor haftaya keseyi görürüz dedi haftaya 5 olacak galiba keseyi gördüklerinde netleşicek haftası adet tarihine göre 5 haftalık gözüküyor
Deryayurt Laydyg yok hayır canım doktor daha erken gozukmez dedi dün beta 658 çıkmıştı en az beta 1500 falan olmalı ultrasonda gözükmesi için dedi bakalım yarın gidicem
Deryayurt Neeikincimii yok hayır olmadım yani ultrasonda bakılmadı doktor henüz erken gozukmez ultrasonda dedi yarın gidicem yine bakalım
dalyaluna35 4+2 de kese 2mm göründü beta 1300lerdeydi 4+6da kontrole gittiğimde beta 2200lerdeydi kese 6mm olmuştu
Mucize0 dalyaluna35 4+5 deyim sadece kese gördüm yolksac yoktu çok korkuyorum normal mi sizce yolksac gözükmeli miydi
dalyaluna35 Laydyg yolk sac 5+4de vajinal olarak görüldü karindan usg de sadece kese gozukuyor bebek ve kalp atisi için cuma kontrolüm var o zaman belli olacak cuma günü 6+6 oluyorum kalp atışını duyarsam burdan güncellerim
Merveval Deryayurt Merhaba bende 4+3😊 Bende baş ağrısı , göğüslerde şişkinlik ve hassasiyetlikler var. Muayene olmadım daha . Dün kan verdim beta değerim 2750lerde çıktı.Keseyi görmek için ayın 15 ini sabırsızlıkla bekliyorum🥰
dalyaluna35 dalyaluna35 kalp atışını duyduk uygulamaya gore 6+5 ama doktorun bugun dediğine göre 6+1 🌸
Deryayurt Merveval bende yarın kontrole gidicem dün kan vermiştim beta 658 çıktı doktor Perşembe gel ultrasonla bakalım dedi inşallah keseyi gorebilirim sağlıklı artiş olmuştur inşallah ♥️