[silindi] bat 13 Mayıs geçen ay resmen tüm belirtilerim vardı ama sonuç negatif oldu çok fazla vücudumuzu dinlediğimiz için her şeyi gebeliğe yoruyoruz ama çoğu normal zamanda da olan şeyler. Ben ilk gebeliğimde hiçbir belirtim yoktu o kadar normaldim ki ihtimal vermemiştim. Herkes de belirti olmuyor. Bu ay bi kasık ağrısı yaşadım onu da üşüttüm ona yordum bakalım hayırlısıyla güzel haberler alalım 🙏🏻 yumurtlama ne zamandı sizin döngünüz ne kadar sürüyor