[silindi] Aslihan_adiguzel51 yok daha şişkinlik yok adetime son 2 gün kala çok belirginleşir patlicak gibi olur
[silindi] yagmurksk Dua edelim birbirimze Anneler gününde Herkese güzel bi hediye olsun inşallah anlamlı 🥰🫂
Nazsuuu [silindi] benim de reglm son 1 gün kaldı yarın belki kan veririm ama hiç bı belirti yok sanmiyorum olduğunu ama bakalm
Westmoreland ygmur13 Ben de pıhtılaşma olduğu için önceden yapacağım birkaç gün önce 😂 bakalım hayırlısı günler geçmiyor 😬
[silindi] Nazsuuu Aha şimdi o kadar bel ağrısı var ki sırtım kırılacak gibi resmen oturup kalkamıyorum 🤷🏻♀️
Nazsuuu [silindi] benim sadece dün biraz agri oldu adet ağrısı bide ondan önceki gün başkada hiç olmadi
[silindi] Nazsuuu durup dururken birden bel ağrısı olur mu hamilelikte sanmam kii 🤷🏻♀️ Bide canım randvum var ayın 16 anda onun için yapmicam 🥲
Nazsuuu [silindi] var canjm bütün belirtiler var bende yarın hastaneye gidicegim randevum var kan vericm bakalm
tugbanayr [silindi] evet ilk 🥹 geçen ay denedik rastgele olmadı bu ay ovülasyonla denedik bakalım inşallah hayırlısıyla🥹💖
Nazsuuu [silindi] kadın doğumdan verdim çıkmadı daha acilde direk çıkıyor kadın doğumda farklı oluyor herhalde