[silindi] 1Kastalia anladım canım inşallah yakın zamanda bebiş gelir Ama ihmal etme insan ne kadar salarsa o kadar güç oluyor vakit varken görün 😚🌸
1Kastalia [silindi] belirti gidince doktora gitmeye de üşeniyorum ama yakın zamanda gitmem lazım. İnşallah hepimize hayırlı sağlıklı bebişler nasip eder Allah 🌼
Busranur_mnts [silindi] inşallah canım allah razı olsun canım bir de özele gitme imkanın varsa git onlar ilaç falan hemen yazıyorlar çatlama iğnesi de veriyorlar
[silindi] Busranur_mnts evt ayın 16snda randvum var eğer ki oda doğru dürüst bişey yapmazsa özele gidicem
[silindi] Busranur_mnts Amin teşekkürler canımsın,💖 Siz ne zamandan beri düşünüyorsunuz olursa ilk mi
[silindi] Belisss06 ay hadi gözün aydın sağlıkla artsın değerin sağlıkla kucağına al valla beklemek onunayarlamak strese sokuyor ve isteksiz oluyoruz ikimizde mecburen gibi yapınca
1Kastalia Arazynp Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🐣Bize de dua et bu haberleri inşallah bizde alırız 🤲🏻🍀
Nazsuuu Arazynp ben test az önce yaptım anlamadım varmı yok mu gittim çöpe attım keşke sabah ilk idrarla yapsaydm
Arazynp Nazsuuu ben aksam yaptim. Ama hemen koyulasmadi. Bes dk sonra çizgi belirdi. Biraz beklemek gerekiyor sanırım.