Fatossngr ben canım doktor ilk ilaç vermedi bol su iç dedi sonra antibiyotik verdi ben belki bebeğime zarar verirse diye içmedim böyle böyle ilerledi. Şu an 34+2 haftalığım iki haftadır antibiyotik içiyorum düzelme yok ve enfeksiyon yüzünden amniyon sıvım azalıyor bu nedenle de erken doğum riskim var. Kesinlikle önemseyin ilacınızı düzenli için. Şu an erken doğum olacak diye içim içimi yiyor. 😞