Fatossngr canım bendede idrar yolu enfeksiyonu var 36+2 yim ilk 24+5te kullandım ilacı geçti şimdi tekrarladı bugün ilaç verdi tekrar gece yatarken içiyorsun suya karıştırıp 4saat wc’ye Gitmiyorsun geçiyor sonra sık sık idrar kesesini boşaltmaktan dolayı enfeksiyon oluyor dedi dr korkma cnm geçiyor