Yenibirisi aynn ben bilerek büyük aldım stn o yanları çok dar oluyor kilotlusundan aldım ben ama çıtçıtlı alcaksan eğer onu bilemiyorum arkadsinda kiloyla kaç beden alcagin yazardır mesela ben ilk başta acemi olunca çit çitli almıştım çok büyük gelmişti m almıştım ama kilotlu bezlerde öyle değil lastikleri çok sıkı ben normal doğum yaptığım için citcitliyi pek tavsiye etmiyorum en iyisi kilotlusu alirsanda arkasında yaziyordur