Yenibirisi Merhaba hanımlar acil Depend almam lazım 68 kiloyum M mi L mi karar veremiyorum dar sıkar bol sızıntı yapar diye kullanan var mı hangi beden kullandınız??
Fatmadmr37 Yenibirisi ilk dogumumda 87 kilo ile dogum yapmıştım L beden olmuştu bana. Size sanırım M de olur ama ne olur ne olmaz L alabilirsiniz.
iremmakk Yenibirisi L olmuştu ama bacaklardan sıktı biraz beni rahatsız etti xl alıp rahatıma bakmıstım 😄
Yenibirisi Fatmadmr37 bel kısmı göbeğe kadar çıkıyor mu altta mı kalıyor altta kalıyorsa düşer gibi L beli falan nasıl acaba
Yenibirisi Sızdırma yapar mı diye şüphe ettim daha önce hiç kullanmadım ben yoruumlarda 70-75 kiloya uygun l yazmışlar da
Anneoluyorumm00 Casper23 yok hastanede vermiyorlar, en fazla hasta bezi veriliyor kendin alman gerekiyor
Fatmadmr37 Yenibirisi vallahi onu tam hatırlamıyorum canım doğum yapalı 2,5 sene oldu ama yüksekti yine baya onu hatırlıyorum altta kalmıyor cok yüksek bel külot gibi düşünün.
10gamze Yenibirisi 65kilo M aldım ben senin kilondaydım bir paket yetmişti sonra lohusa pedine geçmiştim
Fatmadmr37 Busramnida e bebekde var canım en kolay ordan bulursun olmadı trendyol da falan da satışı var.
rosatue Yenibirisi Ben ilkinde 30 kilo alarak tosunlar gibi doğuma girmiştim. Çıktığımda kaçtım bilmem ama girerken 86ydım. L olmuştu.
Anneoluyorumm00 Yenibirisi m olur ama daha rahat etmeniz için l daha iyi olur diye düşünüyorum 78 79 la doğuma girdim l almıştım