tazebiirannee Yenibirisi M al canım ben ilk doğum yaptığımda o kilolardaydım m almıştım sıkmadı sonra yanlışlıkla L almıştım ağ kısmı o kadar büyük durdu ki kullanamadım durdu öyle
umutluanneadayi Busramnida mony kart ile 150 aldım mony kartınız varsa 150 alırsınız internette felan baya pahalı
ttazeannee Yenibirisi ben 63 65 kilo falan gitmiştim doğuma m almıştım olmuştu yani bol ya da dar değildi