Ben de tam bu konuda post açıp soracaktım gördüm ve buraya yazayım dedim. Benim de her 3 günde bir 14-9 u gördüğüm oluyor. 34.haftaya gireceğim bebeğin gelişimi gayet iyi ilerliyor doğum pozisyonu da almış fakat karın çevresi 1 hafta geriden geliyor. Bebeğin eşi karın ile aynı hizada olduğunda kan pompalandıkça basınç yapar ve tansiyonu artırabilir dedi ve takibini yapmamı istedi. İlaç vs tahlil istemedi ama böyle devam ederse sezaryen ile erken doğumu düşünebiliriz dedi de işte ne güzel ilerliyorduk arada bir yükselme sebebi hemen sezaryene döner mi ya