petronix idrarda protein yoks bişey olmaz allahın izniyle, benim de 13-14-15 civarı gidiyordu , saat başı ölçüp kontrol ediyordum. Alfamet başlattı kardiyoloji. Ama daha sonra düzene bindi biraz stresle alakalı. Sağsalim doğurdum çok şükür, doğurduktan sonra hiçbir şey kalmadı