Nur124 Görmemiştim canım yorumu kusura bakma. Soldan hep ölçüm yapıyordum. Tansiyonum normal seyrediyor 11-6 12-8 falan hatta bazen düşüyor 9-7 oluyor abur cuburu kestim diyebilirim tuzu da azalttım tabi stres de yapmamaya çalışıyorum şükür düzeldi. Zaten ilaçta gerek duymadı doktor sen nasılsın tansiyonların kaç çıkıyor. İyisin inşallah 🌸