Devlette çalışan 2 yıla kadar ücretsiz kullanabiliyor özelde 6 ay devletteki anne özeldeki ne oluyor acaba ben bırakıcam bebeği 8 aylık 2 yaşına gelse ücretsiz izne de razıyım ama ya kariyerden vazgeçicez ya çocuktan ve o anlar bir daha gelmiyor malesef