Bizleri boş yere umutlandırdılar sadece. Gündemi mi değiştirmek için ya da başka bir nedeni mi var bilmiyorum ortaya bir haber atıldı taslak hazırlandı diye sonra ses soluk kesildi. Olan bize oldu hergün son dakika takip ediyorum boş yere umutlandığımızla kaldık . Vajinal doğumu teşvik ediyorlar ben belki de 42 inci haftada doğuracağım ve verilen 16 haftalık analık iznimden bebeğimle geçirebileceğim 6 haftam kalmış olacak. 6 haftalık bebeği bırakıp işe dönmek zorunda bırakılıyoruz. Madem uzatılmayacak keşke böyle haberler de hiç yapılmasaydı.