Minervabunny Birbebisannesi Hadi ya inşallah salı gösterir kendisini bebis💞 uygulamaya göre kaç haftalıksınız?
Minervabunny Birbebisannesi geç döllenme durumunuz olabilir belki o durumda sonraki gidişinizde görünür diye düşünüyorum yine görünmezse vajinal muayene olmanızda fayda var💞
Gltn_26 Birbebisannesi benimde 1800 olunca alttan bakmıştı bi zararı olmadı açıkçası keseyide görmüştük
Birbebisannesi Minervabunny aslında çok erken öğrendim adetimden 1 hafta önce. Erken döllenme diye düşünüyorum
Minervabunny Birbebisannesi öyle bir durumda kesenin görülmesi gerekir diye düşünüyorum doktorlar bir şey dedi mi peki sebep olarak? Kilonuz mu var ki acaba?
Kikiriki Birbebisannesi aslında alttan muayene kanama yapmaz fakrlı bir sebep neden olmuştur asla doktorlar risk almaz bundan bence 6+1 artık kesenin görünmesi gerekiyor beta değerine göre bir baktırın vajinal
Birbebisannesi Kikiriki kesemi gördü ama beneği göremedim sanki dedi emin değil küçücük bir şey var ama olmayabilir dedi
Minervabunny Birbebisannesi oo kese göründüyse bebiş görünür zaten inşallah ben öyle diyince hiçbir şey görünmedi herhalde dedim🌸
Aliaras2022 Birbebisannesi iç karnın genisse görünmez benim 9.Haftadan sonra üstten görünüyor keşke baktırsaydın ne olacak ki
Birbebisannesi Aliaras2022 yazdığım gibi kanamam oluyor ve kasıyorum kendimi sonra bir şey olsaydı rahat edemezdimki 1 hafta bekleyip karından bakmak daha mantıklı geldi
Laydyg Birbebisannesi karından baksada görebişirdi ultrasonla. Bebek tutunmaya başlayınca ağrıların oldu mu
Minervabunny Birbebisannesi hiç şimdiden kendinizi üzmeyin her şey yoluna girer inşallah o zaman boşuna yıpranmış olursunuz💞