Ben karın germe ameliyatı olmama rağmen 5.haftada kesemi gördük . Oluşacağı yeri de görmüştük. Alttan bakınca net gözüktü şuan 7+5deyim cumartesi günü kalp atışını da duyduk çok şükür . Alttan kontrol için korkmayın ben sürekli yaptırıyorum ne sizin ne de bebek için bir zararı yok daha net görüntü alınıyor