Birbebisannesi canım tabiki kesenin gözükmesi lazım , ben 6+3 Haftalıgım bebeği yolk saçı gördüm 7.ci haftada ınsallah kalp atışını duyarım. 🙏 Seninde karından Bakıldıgında görünmesi lazım , alttan baktırmayı bende istemiyorum o yğzden 1 hafta daha bekle ınsallah görürsğn