Sahra25 kendim hemsireyim, kendi hastanemde doğum yapmayi, özellikle normal dogum yapmayi düşünmüyorum. Ki ben o hastanede çalıştığım icin daha cok ilgilenirler. Ama ben o hastanede staj da yaptim, gidenleri de duyuyorum. Kendim de bir sağlıkçı olarak cogu meslektasimin davranisindan utanıyorum maalesef. Bir kadinin en ozel, belki de en iyi hissettirilmesi gereken zamanda karsilarindakine insan gibi davranmıyorlar. Ama su da var benim inanılmaz iyi ebe arkadaslarim da var. Hastalarına mükemmel yaklasanlar. Galiba bu da biraz o günkü sans meselesi 🙂↕️