10gamze çok şaşırdım arkadaşım şuan hem özele hem şahin cılıza gidiyor o da genel olarak devletten memnun. Ayrıca ben özele gittim ikili taramam yüksek diye hemen çocuğumu almak istediler ama çocuğum şuan gayet sağlıklı 9 aylık oldu bile. Ayrıca özelde ki bir doktor arkadaşıma çok büyük hatalı işlem yaptı hatta arkadaşımın hayatına mal olacaktı. Bu yüzden ben özele güvenmiyorum. Benim çevremde kim varsa devletin doğum doktorlarının bazılarından ve doğumdan memnun. Arkadaşım özelde doğum yaptı mesela çok pişman. Yeğenim özelde doğum yaptı bebek enfeksiyon kaptı. Siz iyi birine denk gelmemişsiniz sanırım. Üniversite hastanesine de çok iyi diyorlar bu arada. Ama dediğim gibi ben devletten çok memnunum hatta Şans hanım bana o kadar destek oldu ki hamileliğim sayesinde rahat ve sorunsuz geçti. Doğum için bile hep motivasyon verdi destek oldu. Benim şansıma diyelim o halde. Siz tabii ki özele gidebilirsiniz ama ben ve çevremde özelde çok sıkıntı yaşayanlar olduğu için gereksiz buluyorum.