Sahra25 hiç böyle düşünerek kendinizi strese sokmayın belki çok iyi birine denk geleceksiniz benim iki normal doğumun oldu çok güzel geçti. Ebeler sağolsun çok iyiydi ikinci doğumum 9 ay önce oldu ebe sağılsun yaparsın kızım harikasın çok güçlüsün vs vs diye hep destek oldu hasta bakıcı temizlikçisi hepsi birbirinden tatlıydı. Umarım size de iyileri denk gelir ☺️
İlk doğumum da sadece tekerlekli sandalye yok oda ayarlamaya çalışıyoruz diye beni 5 saat doğumhanede beklettiler en son teyzem bağırdı sizi şikayet edicez diye saniyesinde işler halledildi odaya alındım 🤣 ama bunu yapanlar doğumuma girenler değildi ☺️