Bizde 35+4üz doğum Haziran 1 görünüyordu tamda doğum günüme süpriz olucaktı geçen hafta hastaneye yattım bebek kanala girmiş 2cm açıklık vardı kilosu falan normaldi ama ciğerleri gelişmediği için yatırdılar ilaç verdiler 1haftadır da evde yatıyorum yarın kontrolüm var bakalım ne diyecekler eğer açılma varsa bebişin ciğerleride gelişmişse inşallah Cumartesi normal doğum olur yine bizim için güzel bi tarih babasıyla sevgililik 3.yıl dönümümüz hediyesi olucak 🤭🤭😍