38+2 7 Mayıs için doğum gününü aldık sezeryan 🥹 2.ci doğumum ama ilkinde nasıl olacak falan bilmiyordum şuan biliyorum başıma gelecekleri ve çok fazla korkuyorum bide kızımı bırakıp doğuma girmekde etkiliyor Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah dualarda unutmayalım birbirimizi 🥲☺️❤️