Mrybg 35+5 gece gündüz çok hareketli bir paşa bekliyorum son zamanlarda hareketleri arttı normal mi sizde yaşıyor musunuz
Kbrrsln7 R-baby benimde 36+1 bel ve regl sancisi gibi giriyor ama cok siddetli degil.bide 2 gundur hareketleri daha az hissediyorum
Rumismom Annesininbitanesi ay bizim de 37+5 ben de oğlumu bekliyorum inşallah hayırlısıyla sağlıkla 🥰 sizin kaçıncı gebeliğiniz
Annesininbitanesi Rumismom ikinci gebeliğim bir kızım var 7 yaşında sizin kaçıncı? Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah hepimiz 🙏
bebegimibekliyorum__ Tazegelin12 benim son gün 13 Haziran ama doğum şeklimiz belli değil biraz bebişin kafası iri bakalım ne diyecek doktorumuz
Rumismom Annesininbitanesi benim de üçüncü gebeliğim iki oğlum var 3.5 ve 1.5 yaşlarında, bu da üçüncü oğluşum olacak inşallah ☺️amin amin inşallah
Mrybg Ayse0434 bende öyle düşünmeye başladım önceden çok sakindi bazen de artık doğmak mı istiyor falan diyorum 🤭
R-baby Kbrrsln7 Maşallah kilosu iyiymiş 🙏🏻 En son 33+4 de ölçüldü 2480 di pazartesi günü gideceğim 37+2 olacağım bakalım kaç bende merak ediyorum